091006

Jag har poerwalkat idag oxå, dryga timmen i friskt men skönt väder för solen skiner men det sägs att det ska komma in snö till kvällen! Inge vidare, redan, för tidigt med andra ord. För det kommer ändå att försvinna!? För inte kommer snön att ligga kvar nu och fram till i april, nej huvva det låter förskräckligt, tänk Er 7 månader snö, eller nästan iaf. Tanken känns inte bra kan jag säga.
Idag ska Erika, Leon och jag till Hackås. Leon ska agera fotomodell, det blir skoj.
Var till vävstugan en sväng igår, cyklade, det gäller att ta till vara alla tillfällen till vardagsmotion. Det är så lätt att annars sätta sig i bilen och bara åka fast det är nära och man behöver både frisk luft och att röra lite på fläsket.
För visst är luften här frisk, friskare än i Östersund eller Stockholm iaf.
Ska väl på kören ikväll, inte helt förtjust i det där verket vi övar till nu, det beror ju naturligtvis på att jag inte kan, har varit inne på internet och lyssnat på min stämma men har inte hittat någonstans där jag kan lyssna på helheten. När vi övar så hör man ju inte helheten heller det blir bara ett enda sammelsurium,för mig iaf.
Ska bli roligt när vi får öva och sjunga lite julinspirerade sånger, kanske en del som vi redan kan dessutom.
Nä nu får det vara nog på jämmer och klagolåt.
Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0