Var

ju till den stora staden igår. Vi köpte en grill, en lagon stor för det vi grillar, tror jag iaf. Den vart billigare än vad som stod på prislappen och då blir man glatt överraskad! Kan ju gärna vara tvärt om att man missat ett erbjudande med någon dag.
Även en ny videokamera införskaffades! Så nu har man något nytt att lära sig och det brukar ju inte vara det lättaste att förstå dessa bruksanvisningar fast det finns på svenska.
Tittade på Em och Daniel när dom kom till Gamla Teatern i Zebbans vita cab men va f-n det regnade ju så dom fick sitta med paraply så det vart lite bilder men hoppas El har kunnat fotografera mer med systemkameran hemma hos klasskompisen där dom var på förfest.
Bjuder iaf på en bild!
Sen styrde vi kosan mot Matkällan där vi intog lite föda innan vi styrde kosan hemåt.
När vi kom mellan Svenstavik och Åsarna, nära bebyggelse som tillhör Brånan så skriker maken titta och ca 30-40 m framför bilen springer det över en STOR björn, naturligtvis så har jag inte kameran i högsta hugg för man är ju inte beredd att det ska komma stora vilda djur sådär helt plötsligt, vilket det ju alltid gör ifs. Nåväl det gick ju fort och man blir ju impad att ett så stort djur rör sig så graciöst och snabbt!
Igår var lilla prinsen 2 månader och det är hans andra björn han stöter ihop med visserligen sittandes i bilen och har ingen egen uppfattning om denna uppståndelse men iaf.
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Helena

oj! Vill gänra själv se en björn, fast jag är livrädd att vara ute i skogen på egen hand där det kan tänkas finnas björn. Frösön inbillar jag mig är björnfritt!



Tack, jag börjar bli lite pirrig och förväntasfull, det är långt att cykla,men det går ju!

Hon är dukttig cissi, liten och snabb och förhoppningsvis håller sig intresset i. Risken är väl att man blir ifrånkörd!

ha de så gott!

2009-05-27 @ 10:47:51
URL: http://livetigymmet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0