Jaha

måndag hela dagen och helgen har varit bra både vad gäller motion och mat.
Inget godis, ingen glass eller popcorn, bara äpple till kvällsfika. Igår åt jag två äpplen, hujedamig vilken katastrof men jag tycker nog att det är bättre att äta två äpplen än kanske smörgåsar eller annat dessutom var det dåligt med lunch igår.
Vi krattade ju på lördagen efter jaktmötet men det regnade i omgångar hela tiden! När vi kom hem till Rätan så hade det inte kommit en droppe där, f-n va orättvist.
Började med en promenad igår efter frukost sen hem och städade av lite, kastade in tvätt i maskinen och sen bar det av till Tyskbacken, jag, Leon och dotra i en bil och mågen tog vår med släpvagn.
Jag drog kvist och ris och försökte städa upp efter avverkningen förra sommaren, jag tordde naturligtvis att det skulle gå fort att "städa" ihop det där men huvaligen det är mycke kvar än men man ser på högen som lade upp att det var mycke gjort ändå. Om jag åker dit några timmar varje dag så blir det nog klart så småningom.
Motion fick jag iaf.
Skulle ju vägt mig imorse men jag glömde.... hur kan man glömma när man är så vågfixerad, ja ja det är väl ingen katastrof och lika bra att inte veta heller förresten.
Jag har ju iaf inte förlorat något i vikt (pessimistisk).
Igår kväll sjöng vi in våren/sommaren i Klövsjö kyrka, det var riktigt bra och sen var det mingel med snittar ute i solen.
SOm vanligt undrar man var folket tagit vägen, 15 st utöver kören som nästan var lika många.
Dom vet inte vad dom missar! Det konstiga är att Klövsjöfolket brukar ju vara mer kyrkliga än Rätansborna så jag blev väldigt förvånad.
Tjingeling!
http://www.giviktkoll.se/gi/campaigns/templates/landingpage.aspx?id=26159

Kommentarer
Postat av: Erika

Lilleman ser upprörd ut på bilden, det är han inte nu, ligger i mitt knä och skrattar. Observera! Skrattar!

2009-05-19 @ 08:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0