Fredag

idag IGEN, det var ju nyss fredag ! Jisses tiden springer iväg, ja det vet Ni väl alla förresten?!
Har dammsugit av hemma innan jag gick till jobbet men bara köket hallen och "korridoren", El var på toa så det får bli på lunchen. Jag tycker inte om att städa men ibland måste man ju och eftersom katterna lämnar en del hår efter sig så är det faktiskt nödvändigt att ta sig i  kragen ibland.
Annars är det väl inget speciellt som väntar i helgen.
Jag måste ju berätta lite om Vårsoarén igår på Församlingshemmet:
Vi träffades 17.30 för lite övning och när klockan var 19 eller några minuter över så sjön vi i kören "Som älskar att sjunga" samt barnkören. En del gick väl skapligt och en del gick bättre men åhörarna tyckte att det lät fint (sa dom iaf).
Buffé: Jansson, skinka, sallader, kyckling, bröd smör och ost. Jag tog två gånger men ingen smörgås mest grönsaker, drack bara vatten och sen en kopp grönt thé, körledaren hade bakat en såndär kaka med Dumlekola i och jag smakade en liten smula på El och sen även en smula från Er.
En trevlig kväll och maten hade räckt till dubbelt så mänga!!!!
Hemma igen för att kolla Grannfejden.
Ingen lunchpromenad och ingen promenad på kvällen men nu till helgen blir det igen, ja kanske en promenad på lunchen idag eller kanske kvällsprommis.
TIngeling!

Kommentarer
Postat av: Erika

Jo det var riktig skönsång!

2009-05-08 @ 15:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0