Ny bild

måste bara visa en ny bild på det lilla underverket
Är man stolt och glad eller......
Fick se en film som Elle hade på sin dator, oj oj oj va gullig han är!
Det är ju faktiskt så man kan spricka! Nu ska jag oxå bli en sån som pratar om sina barnbarn! Jag väntar ju på fler , ja inte så att det är några på gång nu alltså men hopppas väl att få fler så småningom!
Solen skiner och det ska den väl göra såna här dagar när livet leker.
Idag ska Elle och jag till Svensta, bättre än inget alls, det finns ju Dollar och Svensta Tyg och Garn och Landéns!!!
Farfar ringde idag och vi gratulerade varandra till detta underverk! Hade faktiskt inte en tanke på att ringa dom så det var en glad överraskning. 
Nu jobb om jag ska till Svensta efter lunch!
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Anna

Så söt liten kille :)

2009-03-27 @ 23:44:18
URL: http://familjenlindwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0