Trettondagen

och jag har städat ut julen hemma! Jag hade ju iof inte plockat fram så mycket så det gick skapligt fort att plocka bort det.
Idag är det bara ett par grader kallt och så blåser det så den vackra skogen är helt försvunnen, Ni förstår det där med snölegor på träna oså! Ja det är aldrig bra eller lagom antingen är det 30 grader kallt eller så blir det ishalka vilket man tror att det skulle kunna bli nu.
Igår fick jag en inbjudan till Östersundsrevyn med supé och övernattning på hotell i Östersund den 23 januari, ja maken ska ju oxå med förstås. Vi fick det av en kund som även är en "gammal" jobbarkompis till Ingvar! Det ska bli trevligt men det är väl så j-a typiskt att det är samma kväll som Larr Kristerz är i Sveg!!! Så då behöver man ju inte tänka mer på att ordna biljetter till den tillställningén.
Idag är det sjunging i körsa, kl 16 ska vi vara där för övning så det blir till att äta tidig middag, idag ska jag göra pannkakor vilket kommer att glädja maken, tror jag iaf. Han har tjatat om pannkakor vilket han säkert inte fått sen i somras iaf inte såna med mjölk och mjöl. Själv vet jag inte vad jag ska äta men det finns ju alltid ägg och bacon.
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0