Redan söndag

och helgen är snart slut men jag tycker ju att det är roligt att jobba så det gör inget att det är måndag imorgon!
Idag snöar det och ca -10.
Igår var Er och mågen på middag, revbensspjäll, potatis (inte för mig) broccoligratäng och vatten, alla tyckte det var gottt.
Em åkte in till stan igår igen skulle på något party som hon inte villa missa!
SItter på jobbet och trodde i min enfald att båda kunderna som inte lämnat in sina papper skulle gjort det idag men icke...
En hade gjort det!!!
Maken och jag har bestämt att vi står för barnvagnen! Vi tittade på blocket och även nya vagnar, det får nog bli en ny vagn iaf eftersom då har man ju en garanti och då förhoppningsvis att den står sig om det blir fler barn, för det blir inte en ny vagn till varje barn.
Så nu Ni övriga P-A, El och Em vi står alltså för barnvagnen för det måste ju vara rättvist eller hur? Nu menar jag  ju inte att Ni måste sätta igång och producera barn bara för det men bara så Ni vet!
Ja ja! det blir väl en sväng till farmoran idag oxå!
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0