Nu

är kl 9.15 och jag har glömt att ta upp nån mat ur frysen men så fort jag skrivit klart detta intressanta inlägg går jag direkt till frysen och tittar om det finns något ätbart! Om det finns kvar i minnet då förstås!
Idag är det varmgrader så det skulle ju bara vara därför som man gick ut en sväng men det är ju halt nu och värre blir det säkert!  Hör Ni bara bortförklaringar, vad f-n har hänt!
Idag är det iaf fredag och ikväll börjar Let´s Dance, ska bli intressant att se, inte så många "kändisar" mest B i så fall men man måste ju hålla sig ajour!
Har lite jobb, det är ju bara nästa vecka innan momsningen ska vara klar och det finns ju alltid några sega eftersläntare som inte får arslet ur vagnen. Så nu går jag till frysen och sen fortsätter jag med bokföringen!
Tjingeling!
None

Kommentarer
Postat av: Erika

Det var jag som hade kommenterat om hurtbullen men namnet hade nog åkt bort.

2009-01-09 @ 15:21:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0