Känner mig

faktiskt något bättre i näsan men har lite torrhosta det liksom raspar lite!
Ja man är ju iaf inte sämre än att man kliver upp och tar sig till sitt arbeit!
Ganska mycket snö har det kommit i helgen men eftersom skidor inte är min starka gren så har jag inte nyttjat detta vita "fluff".
Ej heller någon motion i helgen enär jag har snuva men vänta bara till i mitten på veckan då är jag på gång igen.
Ikväll är det mycke på TV som jag skulle kunna tänka mig att se och samma tid oxå, Bonden som gifter sig, Simon och Thomas,  Stormen och vete sjutton om det inte var något mer kl 20 och sen kl 21.
Vad ska det bli till lunch och middag idag? Ingen aning men jag har ju alltid ägg!!!!!
Dock är kl bara 10.30 än så det är läääääänge till lunch kl 12.
Nej nu ska jag se över vad jag har för jobb!
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0