Idag (måndag)

har maken och jag varit i Östersund. E45:an var iaf bar (snöfri alltså). Vi var hos optikern och provade ut nya glasögon och det blir en dyr historia vill jag lova!!! men snygga glasögon kommer jag att ha iaf. Hoppas att dom kommer att passa bättre än dom gamla som jag aldrig triivts med och då ej heller använt, alltså slängde jag där en massa pengar i sjön så att säga. Om nu dess inte skulle vara bra så ska jag baske mig gå tillbaka inom 3 månader.
I var även hos tandläkaren och det vet väl alla att det är heller inte gratis men ska man vara fin så får det kosta!
Var inne och provade ett par byxor på CBC Mode (heter det så?) det var ju vinterrea 50% dom kostade ordinarie över 1.000:- men jag tyckte inte att dom var så bra så dom fick hänga kvar till någon annan.
Så det blev inget mer, jo lite kattmat och bröd på Mat-Piraten.
Har handlat Allevo soppa idag på Grindes för nu måste till något radikalt så att jag kan få bukt med det som är ovanför byxlinningen och gör att man känner sig som en stopad korv.
Nu hem och fixa ICA:s pytt i panna till maken och en av storschan (stavningen där oxå?) .
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0