Resan

till Sthlm gick alldeles utmärkt. Stannade i Tönnebro och åt fisksoppa (inte den godaste jag ätit). Lämnade Iris i Aspudden och sen vidare mot Farsta Strand. Hille har ställt sin bil på gatan för att jag ska få ta hennes parkeringsplats, hade not fått åka runt halva natten annars för att hitta någon plats att ställa bilen.
Sovit gott och nu har H åkt till jobbet. Ska göra mig iordning för att åka till Östermalms IP och hämta nummerlappen! Därefter ska jag promenera till Rosenbad och käka lunch med H. Ikväll blir det hemmakväll, Lottisen och Ninni kommer och vi ska käka och umgås.
Ska till Tjärhovsgatan 16 och kolla in Joannas nya butik p em.
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Em

Glöm inte att anmäla oss till nästa år ;)

2009-08-28 @ 07:58:00
URL: http://emelieharaldsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0