Måndag

och den 3 augusti, Em jobbar sista dagen på Östgärde, så nu ska hon väl städa, tvätta och packa??????
Själv tar jag "bara" med mig stora ryggsäcken där maken och jag får plats med det som vi behöver för några dagar i TYskland.
Jag undrar just hur det har gått med dom gröna resväskorna som står i ett förråd i Svenstavik? F-n dom måste bara hem, där gör dom inte någon förbannade nytta!!!!!!!
Jag känner mig liksom lite... ja kan inte riktigt förklara men iaf inte på topp. Vad detta beror på har jag ingen aning om.
Borde ju vara glad, ingen sjuk, och i största allmänhet allt ok. men som sagt jag är lite down liksom.
Alla har vi väl bra eller dåliga dagar.
Försöker att hålla mig från allt ätande som varit en tid nu med både fikabröd och mycke glass. Vatten, vatten och åter vatten är bra för hyn har jag hört!!
Sen har vi ju det här med Bakstugan som ligger som en mantel på mina axlar.
Har ju talat med Ånge Mobilkranar och det är väl iofs inget större problem eller jo jag tycket nog det iaf. Stefan på kranföretaget ville ju ha en byggkunning där om han skulle flytta för det måste till någon slags balk runt ikring eftersom ugnen är tung och så har hela huset liksom "kalvat" iväg lite. Det var ju en cirkus som backade på huset vid tillfälle och då vet jag inte om dom gjorde iordning det ordentligt. Ja sen ska man ha något tillstånd för att köra med bred last på vägen och något annat j-a tillstånd från kommun och så ska söka bygglov. Stefan trodde kanske att mellan tummen och pekfingret skulle det kosta 15-20 tusen!!! ja Ni hörde rätt. Kanske bättre att det får står kvar och vi målar om det i campingens färger?! Ska prata med alla inblandade parter.
Sen har vi ju lägenheten i stan som ska röjas ur och städas innan vi far till Tyskland den 12 augusti.
Imorgon ska vi in och skriva handlingarna och ta med lite kartonger för att packa och sen får jag väl åka in och städa.
´+ att man har ett ordinarie arbete att sköta.
Ja nu har jag klagat färdigt för denna gång och ingen som hör av sig ang. hemsidan, Finns det verkligen ingen som läser detta som känner någon som skulle ha förbarmande och höra av sig?

Kommentarer
Postat av: Erika

Jag kan inte hemsidor men ett avtryck kan jag lämna.

Puss på dig!

2009-08-03 @ 13:40:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0