Idag

fick yngsta och jag åka till Östersund hastigt och lustigt, var tvungen att ansöka om pass. Hennes går ut i mars nästa år och då har hon ju inte slutat i Tyskland. Så nu har vi ansökt både om vanligt "legimitation" och pass!  Var in på "linkan" och några saker fick följa med hem och ner i resväskan.
Regnade på hemvägen så att jag nästan var tvungen att stanna! Harre varn vilket väder stundvis!
Ikväll ska vi till skjutbanan, får väl se om det kommer några som ska skjuta upp för Björnpasset!
Imorgon kl 6.56 går tåget, så det blir att kliva upp vid 4-1/2 5 tiden (iaf för mig) som vill fika och läsa tidningen och packa det sista och så kolla flera gånger om jag har allt: Passen, biljetterna och pengar!  och har vi detta så ska vi väl klara oss några få dagar.
Det ska bli roligt att åka och träffa folket som hon ska bo hos och se till att hon kommer dit ordentligt.
Middag idag får man välja: Stekt lax eller kassler och till detta kan man få potatissallad eller kanske lite stekt potte sen igår.
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0