Solen

skiner och jag tar tagit lunchpromenad! Gick dryga halvtimmen så jag hinner gå ut efter middagen idag oxå!
Lunchen idag bestod av en omelett som maken och jag delade på, 5 ägg och lite vatten och salt coh så hade jag tre skivor älgkött som jag skar i bitar och la i och jag åte lite broccoligratäng som jag hade kvar sen gårdagen.


http://www.giviktkoll.se/gi/campaigns/templates/landingpage.aspx?id=26159

här en länk Ni bara måste kolla på, gärna flera gånger om dagen!!!

Har egentligen ingen aning om vad jag ska äta till middag, kanske steker jag pannkakor till dom som inte äter som jag men kanske El inte vill ha det och då kan hon ju äta resterna av fläskfilén som är kvar!

Ett äpple om dagen äter jag iaf.

Imorse när jag vägde mig så vägde jag iaf 1 kg mindre än när jag började och då har ju påsken varit och om jag räknar vad jag vägde efter påsk (fast jag tror att det var nåt fel på vågen, har bytt batteri) så har jag gått ner 3,2 kg!!!

Nu vill jag gå ner mer!!! så inte volangerna över byxlinnigen är så stor!
Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0