Så var

påsken över, skönt på sätt och vis, iaf om man tänker på våg eländet eller kanske ska jag säga vikt eländet! Inte kul kan man säga men förstår inte???? Nog om detta får bli halvfasta ett tag! och mycket promenader!
Solen skiner och det tar på snön vill jag lova.
Om det är någon som är intresserad av GI viktkoll så måste Ni gå in via Annas Matkaos och anmäla Er!
Det finns ju vissa restriktioner, att man bla ska blogga om sin vikt och länka till GI Viktkoll minst en gång i veckan.
Dock är det ju inte så kul att skriva om sin vikt när man har gått upp!!!!
Nu blir det några hårda veckor framöver, det är ju bara 2 månader fram till jag ska till Sthlm och åka på kryssning med mina "gamla" kompisar.
Nu ska jag jobba!
Tjingeling!Flickorna på hotellet i Köpenhamn maj 2008!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0