Nu

är det redan 1 vecka sedan skärtorsdagen och mitt Stockholmsfrämmande kom, 3 veckor sedan våran prins föddes!!!
Det är inte klokt vad tiden rinner iväg. Grått ute och igårkväll kom lite snö.
Mötet igår gick bra och det är så roligt att några vill satsa på Rätan och det är ju så bra att det är några från byn som gör det. Bra för hela bygden men säkert är det som amen i kyrkan att det är några som kommer att ha både åsikter och kommentarer om detta. Så är det bara, hoppas dock att det är positiva kommentarer och åsikter.
Var ju på vinlotteri igår och fick med mig en flaska vin hem +- 0 med andra ord.
Jag kom ju lite sent men jag fick i mig lite fika som bestod av varma mackor, sallad och en liten sak till théet. Jag åt ,kunde naturligtvis inte motstå, hade egentligen varit ganska enkelt att tacka nej och säga att jag redan fikat på det andra mötet men se det gjorde jag inte.
Idag blev det 2 st kokta ägg med en liten klick majonäs samt 4 skivor bacon till frukost, riktigt gott!
Får se vad jag ska laga till lunch och middag och nu ska jag få och fylla på min vattenflaska!
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0