Molnigt

men snön försvinner förvånansvät snabbt, kanske är den borta till midsommar!
Var till vävstugan igår, jag promenerade i snabb takt, Bettan hade fika, ostbricka men jag tog bara en liten liten bit hårdost och några bitar paprika. Sen tog jag och gick förbi farmor en sväng innan jag äntrade tv-soffan.
El skriver om drömmar i bloggen! Har jag några drömmar? Nej det tror jag inte att jag har faktiskt, ja det skulle vara att jag vann lite på Grannyran i Postkodlotteriet! Ja jag har faktiskt en lott så skulle det vara Rätans tur så skulle jag iaf vara med. Har vunnit 100:- en gång så det har jag inte blivit rik på precis men jag är ju med och stödjer en massa hjälporganisationer!!!!
Glömde och väga mig imorse, måste ju se om gårdagens vikt höll i sig, den chockade mig kan jag lungt säga!
Nu är det dock inga utsvävningar framöver utan att jag kan skärpa till mig!
Blev 2 kokta ägg med en liten klick majonäs samt 2 skinskivor och kaffe till frukost!
Ni tittar väl in till GI Viktkoll!
http://www.giviktkoll.se/gi/campaigns/templates/landingpage.aspx?id=26159

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej!

Nej jag vet faktiskt inte hur man får in det på blogg. se.

Jag har den till min andra blogg, men jag satt faktiskt och funderade över det innan jag valde att ha den är bloggen på blogspot, bara för att jag tyckte att det var enklare att få in loggan och så..

Går det inte att maila dig och fråga eller så?

Lycka till

:-)

2009-04-15 @ 22:36:50
URL: http://wildros.blogspot.com
Postat av: Camilla

Hej!

Nej jag vet faktiskt inte hur man får in det på blogg. se.

Jag har den till min andra blogg, men jag satt faktiskt och funderade över det innan jag valde att ha den är bloggen på blogspot, bara för att jag tyckte att det var enklare att få in loggan och så..

Går det inte att maila dig och fråga eller så?

Lycka till

:-)

2009-04-15 @ 22:37:18
URL: http://wildros.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0