Jaha

då är det måndag och påskvecka! Vädret? Ser lite sol bakom molnen och det är takdropp, tog dock vinterkängorna på mig men maken har tagit fram träskorna! Hoppas det blir strålande sol i påsk för vi tänkte ju promenera och kanske sitta på altan (i snöhögen)och lapa sol i lagoma mängder.
Tänkte ju att idag blir det att börja trots att det kommer att spolieras lite i påsken, ja Ni vet ,äta GI och gå ner i vikt!
Har idag intagit 2 st kokta ägg med en liten klick majonäs( inte hemgjord som det stod i boken men iaf) och två skivor rökt skinka och två koppar kaffe. Jag skulle ju ha vägt mig imorse men det glömde jag, och eftersom vågen står på nedervåningen och jag var en trappa upp när jag kom på det så får det anstå till en annan dag. Egentligen vill jag ju inte veta men ska man försöka minska så vore det ju bra om man visste trots allt.
Ska fylla min vattenflaska oxå.
Har iaf varit ute och promenerat i helgen, ca 1mil både lördag och söndag och dessutom i snabb takt.
I lördags var vi och fikade hos Er och M och lilla Leon, mina bröder och min svägerska var där och tittade på underverket.
Även fastrar och kusiner har varit där och hälsat på och nu befinner de sig i Björnrike för skidåkning.
På torsdag kommer farmor och farfar och till mig kommer väninnan från Sthlm. Det blir trevligt.
Nu måste jag jobba lite oxå.
Tjingeling!Bloggers Unitedhttp://www.giviktkoll.se/gi/campaigns/templates/landingpage.aspx?id=26159


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0