Jaha ja

ska väl skriva lite här oxå annars har jag även börja´t blogga på ett annat ställe oxå men jag kommer inte riktigt ihåg vad det heter eller jo Södra Jämtlands Tant på bloggers eller liknande.
Nåväl jag har promenerat och promenerat varje dag blir det en lunchprommis och igår var det tre olika promenader och då fick jag ihop över 16 tusen steg.
Idag har ju El och Em farit till Skalet, det är ju Forum, osså blir dom ju där till söndag (antar jag). Harrevarn vilket festande det ska bli, nu ska dom "stora" flickorna lära den "lilla" eller....?
Ja jag säger bara det: Iakta ett hedervärt uppträdande som Er pappa brukar säga!
Och var rädda om Er.
Igår hade jag med mig lilla prinsen på en av mina promenader! Han tyckte det var roligt och skönt att gå med mormor för han somnade och sov hela tiden.
Idag har jag ätit ägg och bacon både till frukost och lunch men till middag ska jag drista mig till att äta lax (åt det igår oxå)
men maken kommer jag att steka pannkaka till.
Idag har jag betalt kryssningen som vi gamla kompisar ska göra i juni!!!
Nu har jag lite bokföring att ägna mig åt.
Tjingeling!"påskkärringar"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0