Jag

ser solen genom mitt jobbfönster, skönt men va f-n va fönstren är skitiga, tror jag drar ner rullgardinen!
Nej! Jag vill se solen och utsikten även om det är skitiga fönster!
Till lunch igår åt jag upp några skivor bacon och lite stekta champinjoner och till middag en bit lax och lite sallad.
Kvällsfika fick bli ett äpple. Bra dag! Tog en lunchpromenad oxå, ca 45 min i snabb takt.
Frukost idag,: äggröra, några skivor bacon och kaffe förstås!
Nu har jag hört: Kommentarerna på byn om mötet i onsdags!!! Att folk orkar!
men när det gäller att komma på möten då orkar dom inte! och när man sen får höra att dom inte ens är medlemmar i föreningen! Skämmes ta me f-n! ett bra uttryck får jag säga!
Nej var lite positiv och var glad för att det finns folk som vill satsa på byn!
Fortsättning följer (kan jag tänka)!
Nu ska jag jobba ett tag!
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0