Grått

är det ute idag inge vidare men det är ju iaf inte kallt. Ser lite små snöhögar utanför mitt jobb fönster.
Det är ingen rolig tid nu, viktmässigt alltså! Inte en glass eller godisbit har kommit över mina läppar denna helg, ej heller bröd, potatis, ris eller pasta, men vad tror Ni vågen visar upp sen förra måndagen, det är ju så man kan spy trasor! det kanske vore något! http://www.giviktkoll.se/gi/campaigns/templates/landingpage.aspx?id=26159
Nej men allvarligt talat, jag vet inte vad jag ska göra!
Fasta eller... ja kanske en dag i veckan iaf? men det är ju så tråkigt.
Idag har jag iaf börjat med en gi vänlig smörgås, pyttelite bregott, isbergssallad, två tunna skivor rökt skinka och 4 skivor gurka samt kaffe! Lunch det vete tusan om jag hinner med före avresan till Svensta, ska till apoteket till maken och så ska jag in på Landéns och kolla vad dom har  och kanske Nytt & Nött, Svensta Tyg och Garn!
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0