Först

http://www.giviktkoll.se/gi/campaigns/templates/landingpage.aspx?id=26159


och främst vill jat tacka Anna för alla fina kläder vi fick till lilla Leon! Jag har inte sett allt men Elle talade om att det var mycket fint, kläder som den lilla gossen ska ha på brölloppet han ska på i juni bland annat.
Igår kunde jag inte låta bli, jag tog 4 godisbitar från det jag köpt för att göra påskägg till nära och kära.
Elle gjorde dessutom 8 st små påsar  för eventuellt besök av påskkärringar, kommer det inte åtta så får väl någon annan offra sig att äta upp det (helst inte jag då).
Har städat lite hemma idag eftersom det kommer besök från Sthlm imorgon men det sista gör jag imorrn.
Ikväll blir det Garvsyra på Norsgården och jag har bakat en Kramforskaka till detta tillfälle.
Igår hörde jag att det var 36 köpta biljetter men idag har jag hört att det var 63!!! det är iaf bättre än 36 men inte tillräckligt bra.
Jag äter mycket ägg, blir 2 till frukost, mosade med lite majonäs och sen lägger jag lite av denna röra på skinkskivor (2-3 st) även lunchen får bli denna delikatess. Middagen igår bestod av två stekta ägg och 2 st hamburgare, alltså bara själva burgaren inget annat, jo jag tog några inlagda rödbetor eftersom det stod på bordet till övriga familjen som åt färdig pytt i panna.
Så är det men jag ska försöka undvika dom värsta fällorna i påsk, rätt svårt när man har tunnbröd i frysen och godis på bordet och vin och sprit i barskåpet.
Ska försöka promenera mycket och det vill ju stockholmsbruden oxå så då får vi ju lite steg som vi kan omvandla till det som vi fuskar med.
Nu måste jag jobba lite igen!
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0