Det

blev sol idag oxå, före lunch grått och kallt men nu skiner solen och det är riktigt behagligt. Blir fint Valborgsmässoväder att kanske gå ut och titta på brasan i!
Frukost: en gi-ruta med bregott, sallad, skinka och gurka samt kaffe.
Lunch: omelett. gjord på 5 ägg och lite vatten (delat på 2) samt ett par skivor bacon.
Middag: ?
Kvällsfika: Blir väl den köttfärspaj som jag börjat göra iordning hemma.
Vägde mig imorse :) (är det så man gör?) bäst nu att hålla sig för munnen hela helgen så att det blir ett bra resultat på måndagmorgon när den ordinarie vägdagen äger rum. Blir nog svårt!!! Säg åt mig!!!
Vet ju i så fall vilka som läst.
Undrar om jag ska ta en promenad nu lr.
Tjingeling!http://www.giviktkoll.se/gi/campaigns/templates/landingpage.aspx?id=26159


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0