Jaha

nu är det fredag igen! Är det annat? Em är bättre  och det är jag glad för, inte kul när ens barn är krassliga. El verkar  oxå bättre i humöret. Er och El är ju i Sundsvall i helgen och hälsar på E.S.
Jag vaknade som vanlit straxt efter 4 i morse och hade svårt att somna igen men eftersom I tänt lampan för tidningsläsning så läste jag oxå lite i boken som jag håller på just nu. Slumrade väl en stund och drömde så konstigt.
Iaf så har jag köpt en liten dator och även nu fått den levererad så den ska jag ta med mig på resan, vit är färgen, tur att man kan torka av den om den nu skulle bli smutsig.
Sitter här och bokför idag vill ju göra så mycket som möjligt innan vi åker eftersom det blir stresseigt att hinna allt när vi kommer hem. Många av mina kunder vill ju hålla länge på materialet så det blir väl att jobba nattskift efter hemkomst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0