Fredag

den 23 maj! Snart är det juni fn vad det går fort! Nåväl,helgen ska nog tillbringas till viss del i Bryngelhögen, städandes och tvättandes. Har ju beslutat att vi ska tillbringa Midsommaren i denna by, även kvällen och natten alltså.
Behöver tvätta  fönster och byta gardiner, byta i sängarna och tvätta (hoppas på torkväder). Kylskåpet var heller ingen rolig syn, vem är det som stänger kylskåpsdörren när man stänger av det, inte jag iaf.
Idag ska Emelie klippa och färga håret, ska bli spännande att se resultatet, och hoppas hon blir nöjd! Skulle ju till ännu icke utbildad personal, skola!
Igår var jag ute joggandes över Ljungabron, det tog 1 tim och 5 minuter, jag fick hela tiden stanna för spelaren i mina öron hade en tendens till att spela om samma låt hela tiden, så jag kontrollerade detta men kom inte till någon klarhet. Kanske något barn kan hjälpa mig?
Nåväl jag fick ju lite steg på min Omron iaf.
Kanske ska jag oxå döpa om den till något fint namn? Jerry, Svante, Ebon, Berna el dyl.
Än så länge är det iaf stegräknaren!
Ha en bra helg till Dig och till Mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0