var det då fredag IGEN! och snart är det julafton! Tror nog att jag ordnat det mesta men kanske jag åker med E & M till stan på måndag bara för att.... Ska iaf hämta min symaskin som varit på service, 595 pix men det kan det vara värt.
Maskinen är sen 60-talet och den var rätt dyr då, mamma köpte den, kvalité räcker länge!
E försov sig, han ut men bussen stannade inte eftersom det inte var på angiven hållplats, ingen GOD JUL åt den chauffören!!!!!
Nåväl hoppas hon hann med bussen 8.20 från stan så hon är i Svensta 9.15.
Nu kollade jag och hon satt på bussen nu!!!
El ska upp och göra tårtor till jobbfika idag så hon vill bli väckt kl 9.
Nu är det lite jobb som gäller!
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0