Lars-Kristerz

vann!!!! Jag gillade både CC &Lee och Shake men hoppades att INTE Scotts skulle vinna! Varför? Ja jag vet inte riktigt dom sjunger och spelar ju bra men.....
Dom spelar ju i Sveg den 23 januari kanske man ska köpa sig en biljett bara för att åka dit och se och höra dom live liksom!
Idag har jag gjort köttbullarna till julafton, jag smakade inte på dom så jag vet ju inte om dom blev bra men tillsammans med allt det andra så är det väl egentligen ingen som brys sig.
Idag kommer Kjelle hit, han har inte firat jul i Rätan sen 1983 alltså första julen som jag firade här oxå.
Då var mamma, pappa, Kjelle, Birgitta och Marie här. Jag var ju redan gravid då men visste inte!
Jag kommer ihåg hur vi drack upp alla mina småflaskor som jag samlat på mig genom åren! Ja kanske inte alla gick åt på den dagen men dom var ju här i flera dagar så det så!
Idag skiner solen och det var ca 9 grader kallt så det blir en finen dag!
Vet inte om jag ska drista mig till att städa lite här på kontoret, här lär det väl inte hinna bli stökigt igen innan jul om jag gör det idag.
Imöra bär det av mot staden, kanske inhandlas något eller så inte det återstår att se.
Ska iaf upp på sjukhuset och hälsa på farmor och se om hon vet om hon kommer hem till jul!
Tjingeling! "alla läsare"

Kommentarer
Postat av: Erika

Nu är arbetsdagen avklarad, kassan misstämde endast på 0,50 öre för mycket, helt fantastiskt! Men det känns i axlar och rygg vill jag lova. Skönt att få sträcka ut sig i soffan innan läggdags. Vi syns imorgon. Puss på mammi!

2008-12-21 @ 20:09:19
URL: http://eriica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0