Julen är

över, ja iaf dom där vanliga juldagarna. Idag är det lördag och solen skiner och lagom kallt, kanske sådär 4-5 grader. Var upp till farmor en sväng men hon snarkade och sov så vi lät henne sova vidare och så går vi dit en sväng sen igen.
Har tagit fram fläsk som vi ska ha till middag och så blir det stekta pärer.
Ska försöka undvika godis idag (kanske!) Det kan liksom bli lite för mycket av detta goda i dessa juletider men det blir ju snart ett nytt år och då får man ta tag i saken igen, GI ska jag nog pröva då.
Jag fick almanackor i julklapp och det var ju vad jag önkat mig. Maken och jag fick även böcker vilket oxå var bra eftersom även detta stod på önskelistan. Lite hudvårdsartiklar låg oxå i paketen, nice! Tack för alla paket!
På måndag planeras en stan resa, El, Em och jag. Inte för att jag ska ha något men kan ju vara kul att kolla om det finns några fynd att göra!
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0