Julbordshelg

har det verkligen varit denna Luciahelg! I fredags var det alltså Rätans Wärdshus och det var ett bland det bästa julbord som jag inmundigat! Det fanns ta mig gröen allt, jag smakade dock inte på allt eftersom man blir rätt mätt fort! Det jag smakade var dock alldeles förträffligt!
Igår var vi i Persåsen på Wikners men inte alls lika bra som i Rätan! E hade avslutningsmiddag med Bergs Luciakandidater och sponsorer och vi fick hänga på eftersom vi skjutsade. Erika S skulle ju följa men hon ringde sig sjuk och då får man ställa upp.
Nu är det alltså måndag och man sitter på jobbet igen, inte så mycket att göra än så länge men det kanske kommer.
Alldeles mörkt ute och 2,8 gader kallt!
E har tagit bussen till stan och skolan, E ligger hemma och sover eftersom hon jobbar em denna vecka och den andra E vej jag ej vad hon företar sig en dag som denna.
Snart fyller E 18 (tänk att våran bebis har blivit så "gammal"! Måste nu försöka fixa en grej!
Så Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0