Jag

trodde nog oxå att jag skulle kunna uppdatera lite från vår resa till Mauritius men det sket sig.
Nu är vi iaf hemma igen sen en vecka! Allt har gått bra, bilresor, flyg (start och landningar). Vilken överraskning när man kommer hem! Vi ska få barn i familjen! Ja inte vi utan E & M ska bli föräldrar och jag får bli mormor (fan är jag verkligen så gammal, jag har ju nyss fått barn själv). Vi behöver inte vänta så länge heller bara 3 månader, i mitten av mars!!!
Det är inte klokt alltså. Igår var dom på ultraljud så vi har ju sett bilder på "den"!
Ja, ja det ska bli skitkul! Kankse får man sticka något men jag tänker inte göra det i onödan för om dom inte vill ha så skall dom inte få!
Resan var bra, lite smolk i bägaren var det här med all inclusive, men det har varit gött iaf.
Enda nackdelen är att man får jobba som fn när man kommer hem för att hinna momsa, trodde att jag gjort mycket innan jag åkte men nu är jag iaf klar och kan börja om igen!
Idag och imorgon ska E lussa i Bergs kommun, hon blev ju inte lucia men det får gå ändå.
Idag fyller min barndomskamrat Berit K 60, kommer igår det som igår när vi var på Barbados och hon fyllde 40!
Hon befinner sig i Thailand på denna dag så jag hoppas att hon har det bra med hela familjen!
Rasmus ligger på mitt skrivbord brevid tangentbordet och spinner men inatt har han varit inne på kontoret och skitit på golvet i mitt rum men det är smällar man får ta när man inte kollar så man låser in honom.
Ikväll blir det Rätans Wärdshus och julbord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0