Dan före dan

är det idag men för min del hade julen kunnat vara över! Ingen julkänsla infinner sig! Why? annat blir det väl nästa år!?
Nåväl har iaf torkat golvet i köket och lagt på en jullöpare på köksbordet och lite mer i rummet.
Jag skiter i granen, kanske är det non onge som inte håller med men då får dom fixa dit den idag eller imorgon och sen tar jag bort den på annandagen! Yes!
Iaf får vi fira en vit jul och idag är det ca 9 grader kallt, fint juligt!
Stackars alla sörlänningar som kanske har regn och rusk och gröna gräsmattor.
Igår blåste det förskräckligt när vi var i stan och då känner man att sommaren är egenligen skönare men kanske skulle man tröttna på bara sommar oxå!
Vi hälsade på farmor och hon kommer troligtvis inte hem från sjukhuset före jul så vi får äta gröt hemma.
Mycket folk var det iaf men jag skulle lätt kunna åka till stan igen snart kanske milladagsrea? Ska iaf in den 12 januari då både I och jag har beställt tid hos optikern.
Nu kanske jobb!
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0