20111010

Vi lämnade Vårgårda onsdagmorgon och åkte mot Örebro. Var i Skara på Jula och inhandlade ett litet kylskåp.
Det stod även köpcentrum på en skylt och Skara sommarland så vi åkte dit men allt var stängt så det var bara att åka vidare. Kom så småningom till Örebro och då hade vi bestämt oss för att åka vidare hemöver på en gång. In till Emelie och hämtade våra sängkläder och lämnade ljusstaken som hon bett mig att köpa i Ullared. Vi anlände till Rätan vid 19.30, skönt att vara hemma och sova i sin egen säng igen. Dock roligt att fått vara hos Emelie och se hur hon hade det trots att det inte blev så länge. Hon var nog ganska nöjd att vi inte stannade så länge efter vad jag kunde läsa i hennes blogg.
Nu är vi alltså hemma igen med allt vad det innebär. Tvätt, matlagning och förstås altanprojektet. Eftersom inte altanen är inflyttningsklar än så kan jag ju heller inte göra klart i köket, råttan på repet liksom.
Ikväll är det vävstugan, dit det är min tur att ta med fikabröd. Bakade en amerikansk banankaka igår så det blir spännande att se vad tanterna tycker och även jag för det var första gången jag bakat denna, tror jag iaf.
Har varit ute och promenerat några mornar men idag har jag inte varit ute, inte än iaf.
Igår morse när jag klev upp vid 8 tiden var det -5 grader och sen kom det snö och senare snöblandat regn. Idag skiner solen från en klarblå himmel så en liten prommis kan det bli innan dan är slut.
Lite bilder från resan, altanbygge mm

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag tycker det var trevligt när ni var här. Det enda jag skrev var att det nog var bra att vi inte jämt bodde tillsammans i en tvåa. Nu ska inte du vara sån.

Puss.

2011-10-10 @ 13:57:49
URL: http://emelieharaldsson.blogg.se/
Postat av: Linda persson

Det ser ut att bli kanon bra med erat altanbygge.

2011-10-13 @ 08:16:29
URL: http://123minsida.se/famlindqvist

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0