20110718

har haft några dagar med en j-la hosta och därefter huvudvärk. Ja hostan håller i sig dock inte lika jäklig men den går väl över vad det lider. Känner ingen huvudvärk än idag men den kan ju komma när man minst anar det.
Var till Handsjön igår på Sommarfesten, tittade på folk åt en hamburgare men avstod både bingon och auktionen.
Var till skjutbanan och jag vann över maken med en enda poäng. Jag brukar ju aldrig vinna över honom så det var roligt.
På kvällen var vi inbjudna till 25:an på middag, det blev mycket god nyfångad fisk med potatis och flera olika sorters både varma och kalla såser. God mat och trevligt sällskap.
Idag regnar det och då liksom försvinner energin men jag sitter ändå här på jobbet och gör lite nytta.
Annars är det väl inget som planeras  i veckan, till helgen blir det Budag på "Böleskölen". Jag brukar ju cykla dit men får väl se hur vädret blir innan jag bestämmer mig. Maken ska väl vara domare i slåttertävlingen så dit ska vi ju iaf.
Nästa vecka planeras en tripp till  Täfteå.
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0