100323

Redan en vecka sedan förra inlägget men nu kommer det iaf.
Jag har väl hämtat mig något från förra veckans möte men va f-n att jag kommer på sååååååå mycket jag skulle ifrågasatt? Nog om det, dessa människor ska inte få göra (vilket dom redan gjort iofs) att jag slösar min dyrbara energi och korta liv här på jorden! Kan man kalla alla för BITTERFITTOR? vare sig det är av det kvinnliga eller manliga könet?
Nu är det bara några dagar kvar, ja tills Leons 1-årsdag alltså, ska bli så spännande att höra vad han tycker om presenten från mormor och morfar!
Innan den dagen ska dock Johnny fylla år oxå, i övermorgon, 42 om jag inte missminner mig. Tänk att man har så "gamla" syskonbarn, hur gamla är inte då ens syskon för att inte tala om en själv.
Fortfarande känner jag mig inte helt hundra i förkylningen, det sitter någonstans bakom näsan och halsen, kände ju av bihålorna men det har försvunnit som tur är och jag hoppas att det inte kommer åter iaf inte denna förkylning.
Ikväll blir det sjungning, kraxning, sista övningen innan uppsjungning på söndag i kyrkan.
Osså är det Loppis i Sveg på söndag som vi ska hinna på innan kyrkan, blir lite stressigt kanske?
Tjingeling!Snart kan vi sitta och äta grillat på altan. Bilden från sommaren 2008!

Kommentarer
Postat av: Sara

Visst kan man kalla dem för BITTERFITTOR, det är ett begrepp och alltså inte könsbundet! :-)

2010-03-23 @ 09:32:04
URL: http://frokenmamsen.blogg.se/
Postat av: Erika

Åh, vad härligt med sommar!!

2010-03-23 @ 09:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0