100105

idag för 24 år sedan var jag nybliven mamma till Ellinor!!!
Ja det var då de! Idag blir det fika hos farmor för att hon oxå ska få vara med och fira!
Idag är det kallt igen, -23 när jag klev upp vid 6.30, vad jag ska upp så tidigt för vete sjutton men vad gör man när man vaknar och sen ligger där och bara vrider och vänder sig, jo man går upp och fikar, läser tidningen och går till sitt arbete och läser bloggar och skriver i sin egen innan dagens arbete sätter igång.
Jag har ju en del arbete som ligger nu eftersom jag har skrivit brev till mina kunder om min förestående semester,  jag måste ju se till att hinna göra klart det innan jag åker den 15:onde.
Igår tog jag mig en långpromenad på dryga timmen då det endast var 7,2 grader kallt men idag blir det köjedag!
Trettondagsafton är det ju idag men någon trettondagsbal blir det inte, när jag bodde i Sthlm var jag på sådana tillställningar men icke nu!
Imorgon är det sjungning i kyrkan! Ni kommer väl? Kl 18.00 börjar det!
Tjingeling!Bilden är tagen från vår julklappsutdelning i Elsenz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0