100421

Bloggtorka brukar ju folk skriva om så varför inte jag!
Såg på översikten att det ändå är några som går in och tittar och läser så jag ska iaf skriva några rader för det är ju såååååååååå j-la tråkigt när man går in och ska läsa hos någon osså ingen uppdatering. Skärpning alla då även jag alltså.
Idag är det alltså onsdag, Emelies sista vecka i Tyrreland! Hon var iaf varit där sedan mitten av augusti och der är ju en lång tid, visserligen var hon ju hemma på besök för inte alltför länge sedan och förra veckan hade hon ju besök at större delen av syskonskaran, nämligen Pärra och Elle. Den hemresan dom gjorde går nog till historien!
Något att berätta för barnbarnen tror jag Emelie uttryckte det.
Jag har även denna dag varit ute på morgonpromenad, joggade sträckvis eller ska man kalla det lufsande? nåväl jag tog mig den vanliga rundan, bra!
Ikväll är det gympa och jag ska nog gå dit, visserligen tycker jag inte att det är så roligt men om man tänker på att det är 1 enda timme av dygnets 24 och av veckans 168 så är det ju inte så farligt utan att man kan stå ut med det. Dessutom är det bra för kroppen och knoppen, det får man tänka på faktiskt.
Solen finns där och tittar fram emellanåt och tar på den snön som ligger kvar.
Var någon igår som längtade till sommaren men inte ska man längta för då är ju snart sommaren slut och vinter igen. Nej ta vara på alla dagar och njut av varje minut!
Idag blir det stekt falukorv och makaroner till middag, själv ska jag äta bondsoppa, har gjort en rejäl kastrull som ska räcka några dagar.
På lördag morgon (tror jag iaf) åker vi mot sydligare breddgrader. Copenhagen är slutmålet. Emelie kommer med tåget till stationen där vi ska hämta upp henne. Mycket packning har hon trots att hon skickat lite med syskonen.
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Erika

Vilken tjeck lila blus!

2010-04-21 @ 16:00:51
Postat av: Emelie

Vilka fina tjejer.

Jag älskar min lilla mamma <3

2010-04-21 @ 19:37:24
URL: http://emelieharaldsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0