Solen

skiner och det fläktar lite, eller kanske det blåser?
Nåväl  har iaf passat på att tvätta så det blir nog snart gå hem och hänga så att det torkar innan regnet kommer?
Jobbar på för att kunna vara ledig nästa vecka, ska sitta på pass, och kanske kanske.... ja den som lever får se!
Igår fyllde storebror pension, måste betyda att jag inte är såååååå långt efter men det får man inte tänka på eller så är det det man ska se fram emot, bli avlönad av staten och få göra vad man vill, jag har ju många projekt som jag tänker genomföra, ett ligger hemma på bordet i vardagsrummet. Sen har jag ju köpt garn till en Pippi-tröja till lilleman men den är till två år så jag har tid på mig.
Snart ska vi väl börja gå till vävstugan igen efter sommaruppehållet och då blir det iaf något gjort på den kvällen.
Ska ev. kanske börja gympa oxå på onsdagar, får väl hitta på något roligt program så det blir inspirerande att gå.
Nu hem till tvätten!
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0