Solen

skiner och det är fredag! Igår jobbade jag fast det var röd dag och man kanske borde vara ledig.
Kvällen igår tillbringade maken, El´, jag och farmor i bilen, vi åkte runt i södra delarna av Jämtland, Böle, Högarbyarna, buan och sen över Vitvattnet och hem, blev en tur på 2 1/2 timme.
Innan vi hämtade farmor åkte vi till Wärdshuset och inhandlade varsin liten mjukglass, ja det finns igen där, dom har införskaffat en ny glassmaskin!!!
En massa smycken, glasögon och väskor beskådades men inget inhandlades, fast jag är sugen på något armband och kanske en liten väska.
I onsdags lagade döttrarna middag hemma, oj vad lyxigt att dom ringer och säger nu är det mat! Curryköttfärs och pasta, ja jag lät bli pastan och gjorde vitkålssallad.
Igår fick jag laga maten eller rättare sagt värma eftersom maken och El åt köttfärslimpan sen tiidgare i veckan själv åt jag stekt lax med coleslow.
Frukosten idag har ju bestått av smörgås med sallad och gurka och en skiva skinka, lunchen vet jag inte men omelett kanske passar, iaf maken kanske ska jag ta en påse Allévosoppa? Hag ju några påsar kvar sen tidigare.
Jag har läst om Modifast! Någon som testat? Var inhandlar man detta? Finns det på någon affär eller måste man handla vi internet?
Har ni hört "Vårt kära lilla barnbarn"? Vilken underbar låt för oss mor- och farföräldrar, ja alla kan ju lyssna förstås men den liksom vänder sig till oss eller vad man ska säga. Den verkar ha funnits i några år men vi har hört den först nu med Håkan Zakrisson. Helt underbar!
Ska skicka in en önskan på Radio Jämtland att dom ska spela den och det var så vi hörde den nu i veckan.
Och nu kom jag på att Radio Berg har man ju alla chanser att få den spelad eftersom dom gör reklam för skivan på sin hemsida.
Om en månad är midsommar redan över!!!!
Idag kommer Em hem från Turkiet, Er, El och lilla Leon ska hämta henne på Frösön!
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Anna

Modifast har jag smakat av mamma och den var hemsk enligt mig.

Men jag kan varmt rekommendera Diet Shake 2kg Chocolate på www.gymgrossisten.se

Den smakar som Oboy och man håller sig mätt.



Mysigt kort :)

2009-05-22 @ 11:08:55
URL: http://familjenlindwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0