SÅ VAR DET MÅNDAG

och en fullspäckad vecka har tagit sin början!
Ikväll blir det årsmöte med Rätans IF där jag är sekreterare. Iofs inget spännande, brukar inte vara iaf, på sin höjd brukar styrelsen komma. Annat var det i slutet på åtiiotalet när lokalen var knökfull med folk och det till och med ornades dans i samband med årsmötena! eller var det inte så?
Dock kan det komma några fler denna kväll och ha åsikter om badets försäljning men vi har ingen punkt på dagordningen som ska ta upp denna fråga och på ett årsmöte får det inte vara några övriga frågor heller vad jag har förstått.
Imorgon tisdag ska ju Em på studentbal så då ska vi in och kolla vid Gamla Teatern på vår bebis som blivit så stor.
Vår laddare till systemkameran har "försvunnit" så jag hoppas att batteriet håller om jag nu får tag i ett minneskort eftersom det som redan sitter i är omöjligt att tömma på bilder. Någon som sett laddaren??????
På onsdag ska jag till skjutbanan för instruktionskväll, vi som anmält oss som funktionärer vid tjejskyttet ska få en genomgång.
På torsdag är det något slags "homeparty" hos Er. med hudvårdsprodukter.
Ja och sen är det fredag igen och då har jag väl inget uppbokat men sen är det Morsdag på söndag och då har vi beställt bord på "Panget" för middag.
Ja Ni ser det är fullt upp.
Hur har då helgen varit, bra kan jag säga både vädermässigt och matmässigt.
I lördags var det ju pubkväll med kareoke på Norsgården! Kom det mycke folk? Nej det kunde varit bättre men dom som kom hade nog roligt iaf. Utskänkningstillstådet kostar ju 3.215:-/gång som kommunen tar, vad f-n betalar man för? att en person på kommunen sätter sin namnteckning på ett papper, hutlöst för en förening som försöker göra något för byn.
och försöker att få in lite pengar till kassan. Nej fortsätter trenden att det inte kommer något folk till det som ordnas så kommer lokalen att så småningom stå som ett minne blott från en svunnen tid!
Söndagen inleddes med kyrkobesök, ja jag skulle inte be om syndernas förlåtelse eftersom jag "jobbade" på lördagskvällen, utan kyrkobesöket var för att kolla på konfirmanderna, som skötte sig men all den ären.
Nu till nåt helt annat för Er som orkat läsa ända hit:


Just nu pågår en utlottning på Ett dussin pannors blogg, du kan just nu vinna ett par Walking trainers - stavlösa stavar.

*Walking trainers är ett enkelt och smidigt träninggsredskap som används vid såväl promenader, powerwalking och löpning.

*Walking trainers är ett diskret alternativ till stavar som du enkelt kan lägga i väskan eller fickorna när du promenerat klart/ska in i butiken/på bussen.

*Walking trainers stärker hand- underarms- och överarmsmuskulaturen samtidigt som blodcirkulationen ökar.

*Walking trainers passar för den som vill ha lite extra utmaning på promenaden eller löparrundan. Fungerar även som lätta hantlar vid träning

*Walking trainers kan också användas vid lätt massage.


Var med och tävla du med på http://ettdussinpannor.blogspot.com/


Lycka till nu allesammans



Sådana vill jag oxå ha!
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Sara

Vi får se vad som händer ikväll, hade tänkt gå på mötet! Ska bli riktigt spännande faktiskt!

2009-05-25 @ 12:37:03
URL: http://frokenmamsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0