Mors Dag

idag! Solen skiner från en klarblå himmel idag oxå. Igår åt jag en mjuklass på "Panget", maken och jag satt på altanen och inmundigade denna delikatess med viol och saltlakrits strössel.
Hem och på med gympadojorna för att sedan ta en snabb promenad, lilla rundan, ganska långt ändå kan jag säga. Joggade oxå en bit, måste ju känna efter lite inför tisdagens Vår Rus.
Hem och kollade Robinsonfinalen.
Tur till stallet och tittade på fölet som var två dagar gammalt.
Nu har jag försökt tömma det nya minneskortet men det går f-n inte! Tips och förslag mottages tacksamt!!! Ska nog ringa vår vän Thomas och se om han har någon idé om vad som är felet.
Idag ska jag till Åsarna Jaktskyttebana för att agera elev till blivande instruktörer! Sen blir det Mors Dags middag på "Panget".
El skulle ut på kort fjällvandring med sin vän Sophie och hundar (om nu hundarna kunde samsas vill säga) Em har lovat att ge sig på mina ögonbryn och nu ska jag gå hem och se om hon vaknat ur sin skönhetssömn.
Ni glömmer väl intehttp://www.giviktkoll.se/gi/campaigns/templates/landingpage.aspx?id=26159
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0