Jag

uppdaterar väl lite medan jag väntar: På svar på mailen, på lunch!
Frukost: en smörgås med bregott, isbergssallad, en liten bit älgstek och tre skivor gurka samt kaffe.
Igår blev det bara en kort promenad till kyrkogården fram och tillbaka men alltid något. Er, mågen jag och lilla prinsen tog en tur dit men det var kalla vindar. Efter detta blev det den sedvanliga påhälsningen hos farmoran, dit kom även maken och El.
Hem vid 20 och kolla lite på TV, sappade mellan kanalerna innan klockan blev 9 och jag kollade Sommer, en dansk serie som jag tycker är bra.
Middagen igår bestod av en påse Allevo soppa och ett äpple till kvällsfika. Jag var skit sugen på att äta något mer men jag övervann suget och borstade tänderna istället och sen vart det sängen efter lite spindelharpan som jag blivit besatt av.
Vad vi ska äta till lunch idag vet jag inte än.
Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0