Det

närmar sig mer och mer! Kryssningen alltså! som jag ska åka på med mina "gamla" kompisar sen min tid i Sthlm.
Den 11 juni vid 18 tiden sätter jag mig på tåget i Ånge, Elle har sagt att hon skjutsar mig, och börjar min resa.
Den 12 stiger vi på fartyget i Sthlm som ska ta oss på en kortkryssning till Tallinn och Sant Petersburg och därefter tillbaka till Sthlm. Ni som inte vet så brukar vi träffas och åka på något sådant när tillfälle ges. Förra året var vi i Köpenhamn en helg, åkte tåg, jätte trevligt. Vi äter, dricker och skrattar mycket och så hoppas vi att det ska bli på denna resa oxå. Hemma igen den sextonde på kvällen så då hoppas jag att någon förbarmar sig över mig och kommer till Ånge.
Nåväl det är ju lite annat som ska gå av stapeln innan dess men iaf.
Em ska ju ta studenten och ikväll är det mösspåtagningsbal för henne och Elle har sytt klänningen som hon ska ha!
Trodde jag skulle kunna länka men vete f-n hur det gick!  elliiicious.blogg.se är det iaf om ni är nyfikna!
Vi firar silverbröllop! 25 år det Ni, den 9 juni 1984 så gifte vi oss i Rätans Kyrka och då var det pingstafton! En massa människor klädda i Rätans IF:s dress stod utanför när vi kom ut.
Sen hade vi middag på Hembygdsgården och efter det efterfest hemma på Thunellvägen. Jag tror det firades i flera dagar men eftersom jag var höggradigt gravid så var festandet för mig nada!
Ja ja det är många år sedan nu.
Nu är lilla prinsen här med föräldrar och den lilla börjar gny och det är nog för att vagnen stannat.
Ikväll blir det "party" hemma hos Er.
Tjingeling!



Kommentarer
Postat av: Sara

Härligt med lite semester och trevligt med sällskap av gamla vänner!

2009-05-28 @ 11:27:39
URL: http://frokenmamsen.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Vad jävla happy jag ser ut på bilden du har lagt upp :)

2009-05-28 @ 13:53:11
URL: http://elliiicious,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0