Blev

´förvånad igår att det inte kom fler till mötet. Hela styrelsen var inte där men det var väl inte väntat heller.
Nåväl nu är jag kassör även för Rätans IF!!!! Vad ska man säga: Yipeee! eller ska man beklaga sig? Nejdå det ska nog gå bra, jag har ju både Ingrid och Ingvar att rådfråga om det blir några oklarheter.
Jag hade ju egentligen ett år kvar som sekreterare men då gick Sara in och tog den posten.
Tycker dock att det är dålig uppslutning från alla medlemmar i det stora hela men tycka kan man.
Nu är det iaf klart så då får man önska dom lycka till dom nya ägarna av campingen.
Idag är det ju den stora staden Östersund som vi ska besöka, Em ska ju på bal så vi ska in och beskåda härligheten!
Jag ska dessutom uträtta en del ärenden: Köpa nattkräm, byta ett par byxor åt maken på Krusidullen i Åsarna, kanske titta på en ny grill. Ska även kolla om jag har något armband hemma som Em ville låna annars har dom ju många på "Panget", ja får väl se.
Er och lilla prinsen ska oxå med till stan.
Nu ska jag kolla in om posten hade något till mig.
Tingenling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0