Bäst att

uppdatera Er igen på mitt liv.
Upp, tvätt påklädning, frukostätning (macka med sallad och gurka) samtidigt läser jag tidningarna, Öp och LT, jag börjar alltid med ÖP om det inte är torsdag för då börjar jag med Härjedalingen. Varför gör Du på detta viset? Ja säg det vi är ju vanedjur eller....
Undrar just hur dotra har det i Turkland? Varmt kan tänka med för övrigt????
Lunch till idag en omelett  med lite kött i och så tog jag lite sallad vid sidan om liksom och till detta blev det vatten.
Tog upp köttfärs imorse så något med färs blir det iaf till middag och då tror jag att jag ska drista mig till att göra den enkla köttfärslimpan med gräddfil och fransk löksoppa, skitgod och så busenkel, pröva vet ja!
Då måste jag hem och sätta på ugnen så det inte blir natta innan maten är klar och även sätta på potatisen på sparlåga, ja jag äter ju inte pärer men övriga familjen vill nog ha det och sås.
Sen går jag väl till farmora en sväng och så får man se om jag får något sällskap.
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Anna Nord

Vilken sötnos :)

2009-05-19 @ 21:35:57
URL: http://familjenlindwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0