Klockan

är 9.30 lördag morgon och kl 6.55 gick jag ut på promenad! El skulle ju upp och jobba så jag var vaken och kollade hennes vakenhet. Det var -10 men jag tog mig i kragen och var ute i en timme. Nu har jag ätit frukost och uppdaterat mig på lite bloggar, solen skiner, maken och yngsta dotra ska ut på en skotertur, jag funderar på att städa sovrummet och sen ville El ha lunch till jobbet, så jag får nog lördagen att gå.
Ska väl till affären och shoppa loss lite oxå, mjölk och frukt vet jag att jag ska handla iaf men sen kanske det hamnar något oförutsett i korgen oxå.
Var duktig och tog mat ur frysen igår, ikväll blir det fläskkött.
Idag är det dagen då Bebisen är beräknad!!!! Vi får väl se om det blir så men än så länge är det lungt.
Ikväll kommer jag att kolla på svenska uttagningen till Melodifestivalen, jag kommer att hålla på Snälla, snälla med Caroline av Ugglas bara för att hon är så coool, låten är ju sådär men jag hoppas iaf att hon vinner.
Nu sitter Em här och skalar ägg som hon ska lägga på frukostmackan, vilket jag redan inmundigat.
Nä nu blir det städning!
Tjingeling! Bilden är från Mauritius!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0