Kl är nu

16.30. Har varit och handlat. Skulle sätta på ugnen när jag var hemma med varorna men det glömde jag!
Idag ska det blir ugnspannkaka med bacon, svamp och purjolök. Det ska bli gott och det var länge sedan vi åt oxå, tror jag iaf.
Solen skiner och det är ett jätte vackert väder och det börjar smälta på vägen.
Ikväll ska jag på Norsgårdens årsmöte, tänkte promenera, hoppas att det inte är så mycket bilar ute då för det var rätt mycket vatten på vägen. Lär väl inte bli många själar på det mötet fast det borde engagera varenda kotte i hela byn eftersom det är VÅR samlingslokal.
Ingen bebis än!!! Hur länge ska man behöva vänta egenkligen???
El hade ju en gissning på natten mellan den 19-20 alltså inatt, ja vi får väl se om det blir så!
Nu kom maken hit och vill gå hem så då blir det till att avsluta denna uppdatering.
Vi ses på mötet ikväll kl 19 på Norsgården, dom bjuder på fika!!!
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Erika

EgenKLIGEN!

2009-03-19 @ 17:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0