Igår

åkte vi in till Östersund och gick på bio, Er, M, El, Em och jag, Män som hatar kvinnor, riktigt bra och lite otäck ibland. Jag har ju läst boken men då tyckte jag inte att den var så där jätte bra men kanske ska jag läsa den igen när man nu har lite ansikten till karaktärerna. Er har läst dom andra två böckerna och tyckte dom var bättre så det får bli ett senare projekt.
Jag har ju några böcker hemma som jag lånat på bibblan som jag tänkt läsa innan den 23 mars. Just nu läser jag en skriven av Åsa Jinder, Vill Du ha barn med mig !
Nåväl resan till och från stan gick alldeles utmärkt. Väl hemkommen åkte jag till farmoran en sväng, trodde maken skulle vara där men det visade sig att han varit där tidigare på em men vad gör väl det! Vi pratade bort en stund innan jag åkte hem och la mig i soffan och kollade på TV.
Idag är det jobb igen, momsningen fortskrider utan uppehåll.
Bilden: Skidtävling i Thunellparken 2008. Ottilia P

Kommentarer
Postat av: Maria Sundberg

Jag vill också gå på Svensk bio.....

Lyckostar...

Här är det kyligt idag....

+ 12 gr och det blåser...huuu

Ja visst har han härliga ögonfransar....

Han är en riktig liten goknul....

Svår att få dit man vill....

Jag kan tala om att jag är riktigt hes på rösten efter två dagar med skolfoto...

Du vet...man måste ropa...säga barnsliga ord...få dem att slappna av...



Härligt kort,...

Är det en skidtävling i Rätan?

Blir alltid så nyfiken på snöbilder...



Kram Maria

2009-03-05 @ 09:16:43
URL: http://olepunktse.blogg.se/
Postat av: Din hångelkompis!

Det var sannerligen en trevlig stund vi hade där i staá. Och kyssen vi hade nyss var ännu bättre! PUSSPUSS!

2009-03-05 @ 11:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0