Igår

kom dom hem med underverket! Harre varn så gullig, han har ju sett ganska stor ut på bilderna men så liten!!
 Alla fick hålla den lilla gossen som ska heta Leon, inget namn jag har hört att dom haft som förslag förut men nu hade dom bestämt sig.
Idag ska vi till farmor och äta smörgåstårta, och hon får träffa honom och hålla den lilla gossen.
Var tror ni att mostrarna är? Naturligtvis hos storasyster! El gick dit redan före nio imorse och även Em gick så fort hon vaknat och fått i sig lite frukost.
Jag har varit ute på en stärkande promenad på ca milen, fick sällsis av Brittan, hon kom ifatt mig på sparken men den lämnade hon efter vägen och vi gick till norra infarten till Rätan. Lite grått idag men ingen snö iaf.
Imorgon ska jag till frissan och bli lite klippt och färgad, väl långt nu för att vara kort och det gråa lyser igenom lite väl mycket.
Jag tror att det vi handlat föll föräldrarna i smaken, måste bara byta en body eller kanske byxorna vi köpt i Åsarna på Krusidullen. En röd fyrhjuling från morfar! visserligen var det inte han som köpte den men El ochjag tyckte att han skulle få den från hoom. Em hade köpt body och byxor och El hade köpt manchesterbyxor en body med krage och sen sytt en slips, kläder till påsk!
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0