Har

inte hört något från dotra så hon är säkert hemma fortfarande! Måste kolla om hon inte ska hem och packa ner den bärbara i källaren så det bara är att hämta "dongen" när det är dags att fara! Vi måste ju få se bilder med det snaraste när det är klart och då är ett mobilt bredband toppen!
Idag var det ca 7 minus när jag gick till jobbet och det hade kommit lite lite snö.
Tog en promenad igår efter middagen på ca 1 timme, därefter hem och bytte skor innan vi besökte farmoran.
El stannade i stan även i natt. Får se om hon kommer hem idag.
Idag har hag intagit en GI-ruta med skinka och några gurkskivor till frukost och kaffe förstås. Har inte tagit fram någon middagsmat idag det finns inte heller några rester i kylen! ????
Igår åt vi en Tacorätt som Er gjort med fläskfilé och tach chips och det var gott. Tack tack!
Nu har jag en stor hög med bokföring igen, ett års, för en kund som väntar på att bli bokfört så det är väl bäst att sätta igång.
Bilden jag bjuder på idag är en björk  med så kallade häxkvastar det är ett svampangrepp som orsakar denna missbildning! så nu vet Ni det om Ni som jag undrat!Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0