Det

snöar och har så gjort länge för det var rätt mycke på bron när jag nu gick till jobbet. Ska dock inte stanna nå länge då vi idag styr mot Östersund, maken ska till tandläkaren, vi ska besöka revisorn och lämna och hämta papper. Em åker med oss så slipper hon ta bussen. Om El ska med har jag ingen aning om i detta läge då hon själv inte visste då jag gick.
Troligtvis kommer hon att stanna i Rätan, bloggandes, kaffedrickandes och vara storasys behjälplig när dom fixar åt bebibooooo!
Alltså bebisen har inte kommit men man kan ju hålla på ändå och fixa!
Jag skulle ju ha velat att "den" skulle kommit tills idag när vi ska till stan och kunna handla något! men icke sa nicke!
Igår var det loppis på Norsgården med kolbulle  stekning utanför, två st karlar stod för stekningen, och dom stekte och stekte och vid sammanräkningen hade dom nog stekt ca 66 kolbullar eller var det 67 eftersom jag betalade min inne.
Nu ska jag avsluta med att hitta en bild!
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Shintaida

Hej där!

VAD är en kolbulle??? Nyfiken är jag allt!

Sköt om Dig!

Kram // Shintaida

2009-03-24 @ 20:28:27
URL: http://shintaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0